Vegetarian shoes

Spinner vidare på skoinköp för detta är något jag helt glömt att skriva om!
 
Efter en fin promenad i Göteborg gick jag nämligen in i en eko-affär och fick syn på dessa godingar. Jag blev lite ledsen över att jag verkligen inte passar i boots för dessa är ju toppen. Vegetarian shoes heter märket och skorna är producerade i Storbritannien (plus i kanten på transportfronten). De är inte gjorda i skinn som Dr. Martens och har inte lädersula, de är helt vegetariska.  Ett annat megaplus är att de är mycket billigare än Dr. Martens (dessa kostar till exempel 945 kr). Just den här modellen heter Bolder Boot Smooth Lite och finns att köpa här
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0