Frulle!

 
Det här är en jättenkel och jättegod frukost som man står sig på ganska länge. Det går fort att göra och det är nyttigt. Det här åt jag en morgon innan skola och jag stod mig ända fram till lunch på det, mycket tack vare osten. Jättebra alternativ till skinka och salami.
 
Ingredienser
Brieost
Bröd
Gurka
"Vanlig" ost
Salladsmix
Smör
 
Ta ett bröd du tycker om och bre smör på. Täck sedan hela brödet med skivad gurka. Hyvla några skivor ost och lägg ovanpå. På osten lägger du lite av salladsmixen, den jag använder är en blandning av ruccola, babyspenat och romansallat. Skiva så många bitar brieost du vill ha och lägg ovanpå. Krydda om du vill.  Et voilá! Frukosten är färdig!
 
 
// Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0