Gräsätarguiden fortsätter!

Som de flesta säkert vet var Gräsätarguiden ett projektarbete och som alla projektarbeten tog det så småningom slut. Jag, Sofi, har dock tagit beslutet att fortsätta blogga här.
 
Gräsätarguiden kommer inte längre att vara praktexemplaret av ett projekt med givna ramar kring hur bloggen ska vara - jag har planer på att vidga perspektivet. Istället för att bara beröra miljöaspekterna av köttindustrin kommer jag även att beröra hälsoaspekter. Det kommer även att dyka upp inlägg om andra typer av medveten konsumtion och annat som är bra att veta. Givetvis kommer det även att läggas upp massor av recept! På senaste tiden har jag börjat intressera mig för raw mer och mer så det är något ni absolut kan räkna med att det kommer på tal. 
 
Jag hoppas att ni kommer fortsätta att läsa bloggen och att fler och fler blir inspirerade av Gräsätarguiden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0